Понеділок, 29.04.2024, 17:09

English
without problems

Статистика
Рейтинг@Mail.ru Яндекс.Метрика Рейтинг meta.ua Счетчик PR-CY.Rank
Comments: 1
Photo: 33
Downloads: 2
Publisher: 12
Guestbook: 378

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Мотивація в НУШ-3

Додаток 2: ЕЛЕКТРОННІ ВАРІАНТИ НАВЧАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ НУШ

BINGO

Правила гри:

Гру «Бінго» доцільно проводити на етапі закріплення лексичного матеріалу по темі. Для проведення гри необхідно мати картки і фішки для кожного гравця або для групи гравців, а також набір карток зі словами для ведучого. Кожній дитині дається тематична картка з предметними малюнками або словами. Кількість зображень на кожній картці менше, ніж у ведучого і може варіюватися від 9 до 24 залежно від теми й рівня складності картки. Педагог пояснює дітям правила гри: у ведучого знаходиться набір карток зі словами на кожне предметне зображення. Ведучий у повільному темпі по черзі називає слова англійською мовою, учасники гри уважно слухають ведучого і шукають назване слово на своїй картці. Якщо малюнок, що позначає слово є на картці гравця, він закриває його фішкою. Перший, хто закриє всі зображення на своїй картці, голосно вимовляє слово «Bingo». Він і стає переможцем.

Завантажити електронні варіанти карток для роздрукування можна за посиланням:завантажити, завантажити.

ENGLISH CHAMPIONSHIP

Правила гри:

На гральній дошці розташовані зони п'яти різних кольорів (кольорів олімпійських кілець). Гравці кидають кубик, потім переходять на певний блок поля. Після цього їм треба взяти картку того ж кольору, що й зона грального поля, на яке вони потрапили, і назвати предмет зображений на картці. Якщо гравець назвав правильно, то він отримує фішку відповідного кольору. Виграє гравець, який швидше за всіх набрав фішки всіх п'яти кольорів.

DOMINO

Правила гри:

Кожен учасник гри отримує шість фішок. Інші фішки знаходяться в «банку», лицьовою стороною вниз.

Гравець, у якого є фішка з парними малюнками, робить хід першим. Кожний наступний по черзі учасник ставить свою фішку з відповідним малюнком.

Якщо у гравця немає такої фішки, то він бере фішки з банку. Якщо фішки закінчилися і в банку, то цей гравець пропускає хід. Той, хто робить хід, має обов’язково назвати що зображено на малюнку.

Гравець, у якого раніше за всіх закінчаться фішки, стає переможцем.

Якщо діти вже вміють читати, то гра ускладнюється, і кожна фішка має як малюнок так і слово.

Завантажити електронний варіант карток для роздрукування можна за посиланням:завантажити

CLOTHESPINS

Правила гри:

Кожен учень отримує ігрове коло із зображенням лексики за певною темою, а також самі слова на прищіпках. За командою вчителя учні мають пристебнути слово до відповідного малюнку. Виграє той, хто зробить це першим та без помилок.

Другий варіант гри: навпроти зображення подається кілька варіантів слів. Учень має пристебнути прищіпку на те слово, що відповідає зображенню.

  

Завантажити електронний варіант карток для роздрукування можна за посиланням:завантажити

LAPBOOK

У дослівному перекладі («леп» - коліно, «бук» - книга) лепбук позначає «наколінна книга». Це саморобна книжка-розкладачка або папка, яка складається з безлічі наклеєних зображень, кишеньок, вкладок, об'ємних аплікацій, та віконечок що відкриваються. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікава форма спільної діяльності дорослого і дитини.

Головна умова - вся інформація, зібрана в лепбуці, повинна відповідати певній темі. Весь матеріал, який дитина повинна засвоїти, подається у вигляді малюнків, невеликих текстів, схем, графіків, віршиків, ігор.

Лепбук дуже інтерактивний, починаючи від процесу його створення до готового результату.

Лепбуки на початковому рівні простіше робити за зразком або шаблоном. У ньому можуть бути такі елементи:

  • кишеньки різної форми та розміру (також у вигляді книжечки чи «гармошки»);
  • конвертики;
  • віконця;
  • дверцята;
  • стрілки;
  • картки;
  • елементи, які можна витягувати;
  • елементи, які повертаються навколо своєї осі;
  • пазли.

Лепбуки допомагають швидко та ефективно засвоїти нову інформацію та закріпити вивчене в ігровій формі. Ці тематичні посібники мають яскраве оформлення, чітку структуру і, в ідеалі, розробляються спеціально під конкретну дитину з її рівнем знань.

Лепбуки можна робити як індивідуально, так і на груповому занятті. У разі роботи з групою дітей можливі два варіанти: або викладач розподіляє завдання між учнями, і всі разом вони збирають і заповнюють одну папку; або викладач показує майстер-клас, а діти з його допомогою роблять кожен свій екземпляр папки.


Завантажити електронний варіант лепбука для роздрукування можна за посиланням:завантажити.

Додаток 3: РОЗРОБКИ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ

УРОК-КОНКУРС «TEA PARTY»

Мета урока:

Практична:
– описати рецепт улюбленої страви і представити її;
– відпрацювати і закріпити лексику з теми «Food»;
– відпрацювати структуру I would like, питання would you like?;
– відпрацювати читання тексту й віршів з використанням лексичних одиниць з теми «Food»

Розвивальна:
– розвивати інтелект, пам’ять уяву, навички діалогічної и монологічної мови, навички лексичної здогадки та аудіювання;
– розвивати навички виразного читання віршів;

Виховна:
– прищеплювати правила здорового харчування та навички культурної поведінки за столом

  1. Матеріали та обладнання:
  2. Картки з теми «Їжа» («Food»)
  3. CD Family &Friends 3
  4. УМК Family & Friends 3

Хід уроку:

I. Привітання. Організаційний момент.

T.: Good morning, dear children! Today we’re going to have a Tea Party. We will share the recipes of your favourite dishes and taste them, we will revise the words on the topic «food» and make up the dialogues. There will also be many interesting contests and tasks.

II. Основна частина уроку

  1. Презентація улюблених страв (печіво, бутерброд, піцца, торт). Після презентації діти демонструють та пробують свої страви, пьють чай або сік.
  2. Знайомство з додатковою інформацією про чаювання в Англії і в Україні.

    Now, let's listen some information about Ukrainian and English tea.
    a) Ukrainian people 1ike tea. We have tea for breakfast, lunch, dinner and supper. We often drink tea with lemon. That is why tea with lemon is called Ukrainian tea.
    b) English people like tea, too. They drink it a lot. English people drink tea from cups, not from glasses. They like to have tea with milk. That is why tea with milk is called English tea.

  3. Відпрацювання структури would like в діалогах:

    – Would you like some (a)…?
    – Yes, please. I’d like some (a)…
    – No, thanks. I’d like some (a)…
    – What would you like?

    – Hello. Can I help you?
    – Yes please. I would like some ____.
    – OK. Here you are.
    – Thank you.

    – Hello. Can I help you?
    – Yes please. I would like some ____.
    – Is this ___________OK?
    – Yes, that is fine. Thank you.

    – Hello! What would you like?
    – I would like a _________ please.
    – Would you like this one?
    – Yes, please. It looks very nice.

  4. Актуалізація вивченої лексики:
    • T: Now listen to the rhymes attentively and complete them with the appropriate word:
    • Вкуснотища - very good! Пищу называют …(food)
    • Винни Пуха нет ли с вами? А то спрячу я свой …(honey)
    • Он от простуды лечит лучше бани. Здоровым будешь ты от …(onion)
    • Это вовсе не каприз, сыр мы называем …(cheese)
    • Масло нужно всем ребятам. Масло по-английски…(butter)
    • Для Шарика, для друга припас я сладкий …(sugar)
    • I like apples on the tree. I like coffee, I like …(tea)
    • Two little boys: Billy and Sam like to eat bread with…(jam)
  5. Читання віршів.

    ***
    I like carrots, I like fish,
    I like orange, too!
    I like eating all the time,
    I like food and you?

    ***
    Breakfast in the morning,
    Dinner in the day,
    Tea comes after dinner,
    Then it’s time to play!

    ***
    Supper in the evening,
    When the sky is red,
    Then the day is over
    And we go to bed.

    1. Some of us like brown bread,
      Some of us like white,
    2. Some of us eat a lot of meat,
      Some don’t think it’s right.
    3. Some of us like apples,
      Some drink juice at night,
    4. Some of us eat many sweets,
      Some don’t think it’s right.
  6. Конкурс загадок:
    1. It is a fruit. It is red or yellow, sometimes green. It is very tasty. Children like to eat it very much. …apple
    2. It is a vegetable. It is orange. It is sweet. It is good for vegetable soup or salad. It is good to eat. …carrot
    3. It is white or brown. It is good to eat with meat soup or vegetable soup. It is good to eat with butter or jam. It may be toast….bread
    4. It is white. It is oval. It is good to eat for breakfast. It comes from a hen. …egg
    5. It is a drink. It is white. Children like to drink it. It comes from a cow. …milk
    6. Так и лезет ко мне в рот этот вкусный бутерброд. Сверху butter, снизу bread. Приходите на обед.
  7. Розгадування кросворду.

    T: Now let’s do the crossword:

  8. Фонетична розминка. Учні повинні розшифрувати транскрипцію слів.

    T: Please write down the words:

    [ʧiːz]
    [sɔːlt]
    [pi:z]
    [‘sɪərɪəl]
    [miːt]
  9. Фізкультхвилинка.

    Гра Hands up! Sit down! Учитель показує картку і называе слово. Якщо слово названо правильно – учні підіймають руки вгору. Якщо неправильно – сідають вниз.

  10. Читання тексту й відпрацювання вивченої лексики

    T: Now let’s read the text and use the words instead of pictures.

  11. Конкурс «Пікнік»

    T: We are going on a picnic.Please help us to prepare for it. Let’s divide into 3 teams. The first team finds fruit, the second team – vegetables, the third team must find drinks.

III. Заключна частина уроку та підведення підсумків.

T: Thank you for being active! You worked very well today and get excellent marks!


УРОК-ПОДОРОЖ

Тема уроку. Мій робочий день.

Цілі уроку.

  • Навчальні:
  • Узагальнити знання учнів із теми “Мій робочий день»;
  • Повторити й закріпити лексичні одиниці з цієї теми;
  • Систематизувати знання учнів про часові форми(Present simple/Present Continious);
  • Навчити розповідати про свій робочий день з опорою на схему;
  • Удосконалювати навички читання й письма за вивченою лексикою.
  • Розвивальні:
  • Розвивати творчу активність;
  • Розвивати пізнавальний інтерес;
  • Розвивати логічне мислення;
  • Продовжувати розвивати навички читання, письма, діалогічного й монологічного мовлення;
  • Формувати стійку активність у пізнавальній діяльності.
  • Виховні:
  • Формувати в учнів уявлення про режим дня та дотримання його в повсякденному житті;
  • Виховувати товариськість, взаємодопомогу;
  • Виховувати почуття раціонального використання часу;
  • Виховувати відповідальність до навчальної праці.
  • Обладнання:
  • Роздавальний матеріал(картки в конвертах, призи-малюнки для розфарбовування);
  • Мультимедійний комплекс(інтерактивна дошка, проектор, ноутбук, колонки);
  • Магнітофон, диск із записами пісень.

Хід уроку

І. Організація класу

T. – Good morning, boys and girls. I am glad to see you.
Ps. – Good morning, our. We are glad to see you too.

II. Повідомлення цілей і завдань уроку

Today we are going to make a very interesting trip with a little girl. I am sure that you know her name. You have met her in cartoons. Look at her photo and tell me: «What is her name?»

Her name is Olesya.

You are right. This is Olesya - the traveler. Today she invites you to the country of knowledge. You should do a lot of tasks, because the way to it is so difficult. Are you ready to help Olesya and her friends and reach this magic country?

Yea, we are.

III. Фонетична зарядка

Look! This is a map, a magic map. We should follow «her» instructions and we’ll certainly find the magic land. Let’s start. This is the first stop and it is called «Learn the poem». If you want to do this task correctly, we'll repeat some sounds.

[ð] – the, this, that, those, then
[n] – long, morning, evening
[e] – day, May, say, play
(Учні поторюють слова за вчителем.)

Let’s learn the poem:

BREAKFAST IN THE MORNING
DINNER IN THE DAY
SUPPER IN THE EVENING
THEN COMES TIME TO PLAY

IV. Мовленнєва зарядка

This is the second stop and it is called «Answer the questions». До нас прийшла Даша, у неї в листі запитання до вас:

What is your name?
How are you?
How old are you?
What do you usually do at … o’clock?
What do you do then?
Do you get up at … or at … o’clock?
Oh, it’s great! You’ve done this task correctly. Now we can continue our adventure.

V. Основна частина

Навчання читанню

Our next stop is «Making, Reading and Translation». (Усі учні отримують конверти з реченнями, слова яких перемішані).

  1. It’s seveno’clockin the morning.
  2. Dashausuallygets upat thistime.
  3. Butnowsheissleeping.
  4. Dashausuallyhas herbreakfastat 8 o’clock.
  5. It’s 8 o’clocknowshe iswaking up.
  6. Dasha’sschoolstartsat9 o’clock.
  7. It’s 9 oclocknowshe’shavingher breakfast.
  8. Dashausuallydoes her homeworkat fouro’clock.
  9. But nowshe isswimmingin theswimming pool.
  10. Sheusuallygoes to bedat 9 o’clock’.
  11. But nowshe iswatchinga cartoon.

Your task is making, reading, and translating the sentence.

Повторення граматичного матеріалу (Present Simple/Present Continious)

  1. Ouyr friend Olesya wants to play a game with you. Давайте подивимося на Олесю й відгадаємо, що вона зазвичай робить щодня. (Дівчинка демонструє рухи, які позначають розпорядок дня, учні складають речення в Present Simple, учитель звертає увагу учнів на закінчення «s» у 3 особі однини.)
  2. And the next game is called «Commands» (Учитель просить учня виконати яку-небудь команду, учень має виконати її та сказати, що він зараз робить.)

    Run! What are you doing?
    I am running.
    Jump! What is she doing?
    She is jumping.
    (eat, sleep, play, clean teeth)

  3. Our next stop is «Say it correctly».(Учні відкривають дужки, уживаючи правильні часові форми дієслова).

Фізкультхвилинка

Let’s sing a song «This is the way I».

Навчання письму

We are going to make an interesting task. You should add the missing word. End the sentence.

  1. Ты мне щетку эту дашь?
    Чистить щеткой – значит … BRUSH.
  2. Ты чистил зубы? Что молчишь?
    Я чищу зубы – cleen my teeth.
  3. Приходите еще к нам.
    Приходите значит – COME.
  4. Вальс! Поклон головы, реверанс.
    Танцуем по - английски – DANCE.
  5. Привыкаю я к труду.
    Делай, делай – значит DO.
  6. Встаю уже! Встаю я, пап!
    Встаю и говорю «GET UP!»
  7. Мы едем в школу снова?
    Идти и ехать – GO.
  8. Пол подмести, сварить обед.
    Кровать убрать – TO MAKE A BED.
  9. Посмотрели этот клип?
    Спите, дети! Спите – SLEEP.
  10. Ходи пешком, гуляй, дружок.
    Ходить пешком – иначе WALK.

Rebusses

Oh, look, this is the entrance of the magic land, but there is one more test for you – rebuses. (Учні відгадують ребуси, у першому ребусі це слово – breakfast, а в другому завданні виходить фраза – Knowledge is a power!)

VI. Домашнє завдання.

VII. Підбиття підсумків.

Thank you boys and girls, you’ve helped Olesya and her friends, found the magic country of knowledge, and done all the tasks correctly. The president of this country and Dasha prepared you some presents. (Учні отримують розмальовки із зображенням Олесі та її друзів. Учитель підводить підсумки й виставляє оцінки за урок).


УРОК-ГРА

  • Цілі уроку:
  • Активізувати вживання раніше вивченої лексики в мовленні учні.
  • Розвивати мовні, інтелектуальні, творчі здібності дітей.
  • Виховувати інтерес до вивчення англійської мови.

Клас ділиться на дві команди.
Учні розповідають назви.

Хід уроку

  1. Привітання. Діалог «Знайомство».
  2. Тема «Classroom», «School».
    Кожна команда називає по черзі слова до теми англійською та українською.
  3. Читання незнайомого тексту.
  4. Конкурс скоромовок.
  5. Склади слово.
    lodl
    pepal
    tletil
    pil
    tefl
    tafl
    tah
    sesds
    sah
    kocle
    igr
    tirsk
    dird
    sutepol
    teretl
    nalec
    ruloco
    tyrid
    lochos
    chend
  6. Команди одержують картки за темами «My Pet», «My Room» і 1 хвилину по черзі складають розповідь запропонованої тематики.
  7. Конкурс капітанів.
    Кидають одне одному м’ячик, називаючи слова за 3 клас. Суперник повинен перекласти слово англійською мовою. Хто зупиниться, той програв.
  8. Конкурс віршів.
  9. Переклади.
    blackboard
    yellow
    well
    pointer
    clever
    window-sill
    green
    wall
    clean
    pond
    funny
    bad girl
  10. На столі картинки, які ілюструють учням вірші. Закривши очі, учень бере картинку й показує її своїй команді. Діти повинні швидко хором продекламувати вірш. Наприклад, на картинці зображено сім’ю. Учні читають напам’ять вірш.

    Father, mother, sister, brother
    Hand in hand with one another

    Другій команді дається картинка, на якій намальована чорна кішка. Діти декламують:

    A black cat sat on a mat
    And ate a fat rat.

  11. Підбиття підсумків, одержання солодких призів.

Перейти:  Анотація
                    Матеріали педагогічного досвіду

                    Додатки:

  1. Розробки ранкових зустрічей.
  2. Електронні варіанти навчальних ігор для НУШ.
  3. Розробки нестандартних уроків.