Навчальний проект з англійської мови "Fashion show"
Тема моди завжди була й залишається актуальною для сучасної молоді, і учні початкової ланки не є винятком. Про кар’єру моделі мріє майже кожна дівчинка, і навіть дехто з хлопців. Бо вона надає можливості подорожувати світом, знайомитись з цікавими людьми, приміряти дороге вбрання, відвідувати модні покази, слідкувати за своєю зовнішністю.
Участь у проекті забезпечить учнів можливістю спробувати себе в ролі моделі, познайомить з особливостями національного і сучасного повсякденного одягу.
Тривалість проекту – 10-12 годин.
Проект виконується паралельно з вивченням Present Continuous Tense та на основі вивчених тем «Одяг», «Зовнішність (людина)» і «Кольори», а також з використанням дієслова “to be” у теперішньому часі.
Предмет: англійська мова.
Лексико-граматичний матеріал: НМК «Family & Friends».
Учасники: учні 3 класу.
Навчальний заклад: ЗБЛ №99.
Міжпредметний зв’язок: Я у світі.
Державні освітні стандарти та навчальні програми:
- Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти;
- Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
- Навчальні програми для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов.
Початкові знання і навички:
- лексика з тем “Одяг”, “Кольори”, “Зовнішність”;
- граматика: дієслово “to be” у Present Simple tense.
Діяльність учнів:
- аналіз власних словників з метою виявити і повторити всю лексику з теми “Одяг”, “Кольори”, “Зовнішність”;
- робота з двомовними словниками, щоб доповнити словниковий запас необхідною лексикою;
- дослідження особливостей національного одягу британців, українців, росіян;
- розробка власного повсякденного образу і підбір одягу;
- робота в парах – опис одягу;
- робота колективна – складання сценарію заходу, проведення репетицій;
- безпосередній показ мод.
Обладнання:
- словники;
- цифровий фотоапарат;
- відеокамера;
- проектор;
- комп’ютер;
- одяг.
Програмне забезпечення:
- програми опрацювання зображень;
- програми для створення мультимедійних презентацій;
- текстовий редактор.
Ключове питання:
How can we present and describe our clothes?
Тематичні питання:
- When and where can you use Present Continuous tense?
- What is children fashion?
- What is “casual clothes”?
- What is “national clothes”?
План проведення проекту
Підготовчий етап |
Відповідальний |
Терміни |
Обговорити з учнями питання, пов’язані з проведенням проекту. |
Керівник проекту |
1 урок |
Скласти перелік необхідного обладнання. |
Керівник проекту |
1урок |
Вирішити питання про використання мультимедійного кабінету. |
Керівник проекту |
1 тиждень |
Вирішити питання про залучення відеооператора. |
Керівник проекту |
1 тиждень |
Підготовити відеоролик для супроводу показу. |
Керівник проекту |
1 день |
Процес навчання |
Відповідальний |
Терміни |
Обговорити з учнями форму представлення рузультатів проекту |
Керівник проекту |
1 урок |
Організувати самостійну пошукову діяльність учнів |
Керівник проекту |
1тиждень |
Сфотографувати учнів під час роботи (для документації) |
Керівник проекту |
1 урок |
Проконсультувати учнів щодо вибору одягу |
Керівник проекту |
1 урок |
Допомогти учням у створенні описів та складанні сценарію |
Керівник проекту |
1 урок |
Перевірити та виправити помилки сценарію |
Керівник проекту |
1 урок |
Оцінити результати проекту |
Керівник проекту |
1 урок |
Заключний етап |
Відповідальний |
Терміни |
Змонтувати відеоролик |
Відеооператор |
1 тиждень |
Нагородити учасників проекту |
Керівник проекту |
1урок |
Оформити проект у вигляді презентації |
Керівник проекту |
1 тиждень |
Продумати план наступного проекту на основі проведеного аналізу, враховуючи накопичений досвід |
Керівник проекту |
семестр |
Використані матеріали
- НМК “Family and Friends”;
- російсько-англійські та українсько-англійські словники ;
- http://mp3.cc/m/62343-Irlandskaya_Etnicheskaya_Muzyka/1406909-Polka/
- http://img-fotki.yandex.ru/get/4901/vladimir-b-r.3/0_3f1a4_69dd243b_XL.jpg
- https://pp.vk.me/c620517/v620517469/12856/rRKSB1J6EX8.jpg
- http://euro-best.info/wp-content/uploads/images/nacionalnye%20prazdniki%20velikobritanii%203.jpg
- http://qbk.com.ua/assets/img/full/DSC_2037.jpg
- http://wariant-omsk.ru/images/catalog/6_(17).jpg
- http://wariant-omsk.ru/images/catalog/6_(28).jpg
- http://school-market.com.ua/upload/images/7122--1366799792_w500_m1.jpg
- http://school-market.com.ua/upload/images/7125--1366804736_w500_m1.jpg
- http://ic.pics.livejournal.com/mymagicdreams/51221619/212681/212681_original.jpg
- https://www.youtube.com/watch?v=d1Z4siCKhXk
Оцінювання проекту
1 |
2 |
3 |
|
Пошук та відбір інформації |
1-5 слова |
6-10 слів |
Більше 10 слів |
Виконання писемної частини |
Абияк |
Охайно, без помилок |
Творчий підхід |
Активність під час обговорення сценарію |
Пасивність |
Зацікавленість |
Активність, творчий підхід |
Власна зацікавленість |
Шаблонність |
Незначний інтерес |
Оригінальний підхід |
Якість виступу |
Присутність |
Незначні помилки |
Бездоганно |
Реалізація проекту: http://deg.at.ua/index/prezentaciji/0-15
Фотоальбом: http://deg.at.ua/photo/2